Witte gamakatsu bootstickers
Heeft iemand nog 2 witte van deze te liggen.
Heb spro al bericht gestuurd maar die doen dat niet meer.
Gr
Jelte Bouma, onbekend, 20/05/2026

REAGEER

Gravatar
Maarten
.

Gratis reclame varen? Ik heb dat nooit begrepen en zal het ook nooit begrijpen. Je moet je dan wel heel belangrijk voelen met zo’n sticker op de boot. Ga gewoon lekker vissen zonder die onzin op de boot er zijn al genoeg van die dikdoeners op het water

  • 2 weeks and 5 days geleden
Gravatar
Jelte
.

Beste maarten vraag ik om jou nutteloze reactie
Mooi dat jij dat niet begrijpt.
Ik vind dat gewoon mooi verder niet, en nee voel me er niet belangrijk door.

  • about 2 weeks and 5 days geleden
Gravatar
Reux Hent
.Oosterwolde

Nee, jij maakt lekker reclame voor jezelf Maarten. Als Jelte dat nou leuk vindt dan is dat toch prima?

  • about 2 weeks and 5 days geleden
Gravatar
Kees
.Emmen

Hij vraagt om stickers, niet om wat jij van stickers op een boot vindt.

  • 2 weeks and 4 days geleden
Gravatar
Frits
.

Kan mij eea wel goed voorstellen hoor. Heb zelf mijn boot laten wrappen. Staat echt heel mooi! Afbeeldingen van divers roofvis. Vind ik onderscheidend ten opzichte van andere boten. De PK race ga ik niet winnen, op deze wijze toch wat fraaier

  • 2 weeks and 4 days geleden
Gravatar
Klaas
.Jazeker

Iemand vraagt info over een paar stickers
Maam Maarten begrijpt het niet maar ondanks dat heeft Maarten wel een mening over iets wat Maarten niet begrijpt.
Arme Maarten, hoop dat het met Maarten goed komt.

  • 2 weeks and 3 days geleden
Gravatar
AtotZ
.

Er zijn diverse NLse bedrijven die gepersonaliseerde stickers maken.

Maar je kan kan ook op AliExpres en Temu watervaste sticker bestellen.

Zelf heb ik een paar jaar geleden via Ebay bij een Bulgaars bedrijf stickers laten maken.
Je kan ze ook rechtstreeks via hun website benaderen.
Geef je eigen ontwerp, kleur en afmeting op en ze maken het voor je.

@Maarten.
Niet zo afgunstig doen, joh
't Is dat ze niet op roest houden, anders had ik nog een paar stickers voor je fiets.

  • 2 weeks and 2 days geleden
Gravatar
Theo
.

hype die is overgewaaid vanuit Frakrijk en later uit Belgie , heb het allemaal zien opkomen bij het NKS h-, idd veel show

  • 2 weeks and one day geleden
Gravatar
sicco
.Hurdegaryp

Probo dokkum ...kan alles maken en printen
Gr vonk

  • about one week and 7 days geleden
Gravatar
Mike
.Lisse

Nou Maarten, dat jij maar snel de pijp aan maarten mag geven...triest kereltje!

  • one week and 6 days geleden
Gravatar
Marcel
.

Mamamia Maarten heeft wel een gevoelige snaar geraakt zeg.

  • one week and 6 days geleden
Gravatar
Juul van Opreij
.

Ik heb niet die witte maar wel 2 rode. Ooit eens in Spanje gekocht toen ik daar was. Uiteindelijk toch maar niet op m'n boot geplakt omdat ik het niet echt vond passen bij de rest van m'n kleuren.

  • one week and 6 days geleden
Gravatar
Maarten
..

Sorry mannen,

Was een beetje gefrustreerd en ben eigenlijk gewoon jaloers op iemand met een boot. Ik kan 'm zelf namelijk niet betalen. Ik heb niet eens een fiets, laat staan een verroeste. De enige sticker die ik ooit heb gehad is die op mijn luie oog toen ik nog een kleine Maarten was. Neem me dus niet kwalijk dat ik zo lelijk uit de hoek kwam. Veel plezier allemaal morgen op Nationale Hengelsportdag. We mogen eindelijk weer.

  • about one week and 5 days geleden
Gravatar
Jelte
.

Het zij je vergeven maarten, zijn niet haatdragend. Succes morgen

  • one week and 4 days geleden
Gravatar
De echte Maarten
.

Hoe de F loopt mijn naam te misbruiken.

  • 6 days and 17 hours geleden
Gravatar
De echte Maarten
.

Dat doe je toch zelf door zulke domme opmerkingen te maken op een serieuze vraag van iemand

  • 5 days and 3 hours geleden