Witte gamakatsu bootstickers
Heeft iemand nog 2 witte van deze te liggen.
Heb spro al bericht gestuurd maar die doen dat niet meer.
Gr
Heb spro al bericht gestuurd maar die doen dat niet meer.
Gr
Gratis reclame varen? Ik heb dat nooit begrepen en zal het ook nooit begrijpen. Je moet je dan wel heel belangrijk voelen met zo’n sticker op de boot. Ga gewoon lekker vissen zonder die onzin op de boot er zijn al genoeg van die dikdoeners op het water
Beste maarten vraag ik om jou nutteloze reactie
Mooi dat jij dat niet begrijpt.
Ik vind dat gewoon mooi verder niet, en nee voel me er niet belangrijk door.
Nee, jij maakt lekker reclame voor jezelf Maarten. Als Jelte dat nou leuk vindt dan is dat toch prima?
Hij vraagt om stickers, niet om wat jij van stickers op een boot vindt.
Kan mij eea wel goed voorstellen hoor. Heb zelf mijn boot laten wrappen. Staat echt heel mooi! Afbeeldingen van divers roofvis. Vind ik onderscheidend ten opzichte van andere boten. De PK race ga ik niet winnen, op deze wijze toch wat fraaier
Iemand vraagt info over een paar stickers
Maam Maarten begrijpt het niet maar ondanks dat heeft Maarten wel een mening over iets wat Maarten niet begrijpt.
Arme Maarten, hoop dat het met Maarten goed komt.
Er zijn diverse NLse bedrijven die gepersonaliseerde stickers maken.
Maar je kan kan ook op AliExpres en Temu watervaste sticker bestellen.
Zelf heb ik een paar jaar geleden via Ebay bij een Bulgaars bedrijf stickers laten maken.
Je kan ze ook rechtstreeks via hun website benaderen.
Geef je eigen ontwerp, kleur en afmeting op en ze maken het voor je.
@Maarten.
Niet zo afgunstig doen, joh
't Is dat ze niet op roest houden, anders had ik nog een paar stickers voor je fiets.
hype die is overgewaaid vanuit Frakrijk en later uit Belgie , heb het allemaal zien opkomen bij het NKS h-, idd veel show
Probo dokkum ...kan alles maken en printen
Gr vonk
Nou Maarten, dat jij maar snel de pijp aan maarten mag geven...triest kereltje!
Mamamia Maarten heeft wel een gevoelige snaar geraakt zeg.
Ik heb niet die witte maar wel 2 rode. Ooit eens in Spanje gekocht toen ik daar was. Uiteindelijk toch maar niet op m'n boot geplakt omdat ik het niet echt vond passen bij de rest van m'n kleuren.
Sorry mannen,
Was een beetje gefrustreerd en ben eigenlijk gewoon jaloers op iemand met een boot. Ik kan 'm zelf namelijk niet betalen. Ik heb niet eens een fiets, laat staan een verroeste. De enige sticker die ik ooit heb gehad is die op mijn luie oog toen ik nog een kleine Maarten was. Neem me dus niet kwalijk dat ik zo lelijk uit de hoek kwam. Veel plezier allemaal morgen op Nationale Hengelsportdag. We mogen eindelijk weer.
Het zij je vergeven maarten, zijn niet haatdragend. Succes morgen
Hoe de F loopt mijn naam te misbruiken.
Dat doe je toch zelf door zulke domme opmerkingen te maken op een serieuze vraag van iemand