super service van Pure Fishing
van mijn Abu pro 3601 was een onderdeeltje stuk, helaas van dit type zijn er geen onderdelen meer op voorraad.
via de heren,R valkeneer en L stoutjesdijk,een reel die nog op voorraad was gratis toe gestuurd gekregen om de onderdelen af te halen.
via de heren,R valkeneer en L stoutjesdijk,een reel die nog op voorraad was gratis toe gestuurd gekregen om de onderdelen af te halen.
Dat klinkt heel erg mooi. Ik heb namelijk totaal niet de ervaring dat Pure Fishing zo'n top service verleent. Ik zit namelijk al geruime tijd op onderdelen voor mijn predator reel te wachten, maar er gebeurd helemaal niets.
Daarom vraag ik u of u geen contact gegevens heeft van deze personen. Dan kan ik bij hun informeren hoe ik mijn reels weer heel ga krijgen.
Ik hoop spoedig van u te horen.
Met vriendelijke groeten,
Maarten van den Burger
hoi Maarten,
een mailtje P,Fishing tnv.dhr.
l stoutjesdijk en daar je probleem
voorleggen.
gr.Jan
Hallo Maarten,
Uw hengelsportwinkelier heeft toch contact met de Pure-Fishing vertegenwoordiger. Ik denk eerder dat er wat mis is met jouw winkelier. Ik herken jouw aantijging helemaal niet t/o van de Pure-Fishing service, want die is tot nu toe top!
klinkt beter dan de service van de grootste grutter in Nederland.
Daar lusten de honden helaas geen brood van, we zitten nu al meer dan een JAAR.... te wachten op een nieuwe top van een Aspire hengel....
Beste Rob,
Dat klinkt heel erg vervelend. Ik hoop voor je dat dat nog ooit goed gaat komen. Ik heb namelijk al meerdere reels en molens van ABU af moeten voeren, omdat ze niet meer te repareren waren. Het ging zelfs zover dat ik een molen opstuurde en die molen is nooit meer terug gekomen.
Rob dit slaat niet op jou maar op het voorgaande bericht. Mijn hengelsport winkelier is niks mis mee hoor.
MVG,
Maarten van den Burger
Op welke Aspire gaat het?
Ik heb met hetzelfde probleem gezeten. Na overleg met Shimano een vervangende hengel gekregen tegen de kosten van een top. Nu moet ik zeggen dat ik wel even bij de winkelier heb moeten zeuren voordat deze met bovenstaande oplaossing kwam... Dus even naar je winkelier en vraag of ze dezelfde oplossing kunnen bieden.
Groeten,
Maarten