Spro Fastforward s10
Hoi iedereen,

Ik heb een vraagje ivm met de hierboven genoemde hengel. Onlangs heb ik opgemerkt dat het stukje van het topdeel (dat je in het middeste deel steekt) een paar scheuren heeft. Moet ik nu een ganse nieuwe hengel kopen? of is het mogelijk om alleen een topdeel te kopen?

Mvg Peter
Peter, onbekend, 09/11/2010

REAGEER

Gravatar
KdM
.

Ik zou eerst eens kijken of het geen garantie is. Spro heeft een goede garantie en doen niet moeilijk als blijkt dat het een fabrieksfoutje is. Wanneer je geen garantie krijgt kun je altijd een nieuw deel bestellen.

  • 14 years and 5 months geleden
Gravatar
Peter
.

Dus je kan dat deel gewoon apart bestellen? Want iknben het garantieboekje al kwijt gespeeld (mijn domme fout)

Alvast bedankt voor de informatie,
Peter

  • 14 years and 5 months geleden
Gravatar
KdM
.

Als je naar de winkel gaat waar je hem hebt gekocht kunnen zij toch de garantie regelen voor je? Ik bewaar altijd alleen het bonnetje maar je kunt met een rekeningafschrift ook wel laten zien dat je de hengel daar hebt gekocht. Een winkelier waar je de hengel niet gekocht hebt is volgens mij niet gehouden aan de garantie, maar zal vast een nieuw deel voor je willen bestellen. Heb zelf eens een nieuw deel voor de S/6 gekocht wegens ongelukje met autoportier.

  • 14 years and 5 months geleden
Gravatar
Peter Gerits
.

Peter, ga er gewoon mee terug naar de winkelier.
Als het inderdaad om een fabrieksfoutje gaat zal men bij Spro echt niet flauw zijn. Is overigens een klasse hengel!

  • 14 years and 5 months geleden
Gravatar
Dennis
.

Gewoon terug naar je winkelier. Je hebt recht op garantie en zo als ik uit eigen ervaring weet.... Spro is zeer sterk in Garantie.Een deel kan je altijd nog kopen.

  • 14 years and 5 months geleden
Gravatar
Peter
.

Ok dank je wel iedereen voor de informatie!

  • 14 years and 5 months geleden