Shakespeare contact gezocht - Deel 2
Naar aanleiding van mijn posting hieronder op het forum in verband met de Shakespare hengel (Ugly Stik Raid) welke reeds tijdens de tweede vistocht brak en waarbij ik door de winkelier met - naar mijn mening - een kluitje in het riet werd gestuurd kwam ik ondertussen in contact met een aantal mensen bij pure-fishing die mij uiteindelijk in contact brachten met Leo Stoutjesdijk. Na hem mijn verhaal uit de doeken te hebben gedaan kon hij mijn teleurstelling bij de afhandeling door de winkelier begrijpen en heeft hij mij een voorstel gedaan. Als bewijs dat bij pure-fishing service hoog in het vaandel staat heeft men mij aangeboden om mijn hengelset gratis te vervangen door 2 van de allernieuwste type hengels zodat ik weer helemaal up to date ben. Deze hengels zullen mij eind oktober geleverd worden aangezien deze nog niet in de handel verkrijgbaar zijn en dus zal ik een van de eerste gelukkigen zijn die het voorrecht krijg om hiermee te vissen.

Mij oproep heeft dus succes gehad en ik denk dat het ganse team van pure-fishing hiermee meer dan bewijst wat service voor hen betekent. Aan all lezers hier zou ik nog willen meegeven dat indien jullie ooit vinden dat een winkelier weinig aandacht schenkt aan jullie verhaal of klachten het dus de moeite loont om ook de verdeler te contacteren. Laat je niet zomaar met een kluitje in het riet sturen. Een winkelier dient in eerste instantie de service van de verdeler naar zijn klanten door te geven en ik ben ervan overtuigd dat de meesten dit ook doen. Spijtig genoeg zijn er ook randgevallen die door dergelijk gedrag de verdeler en het merk een slechte naam geven, doch direct contact met de verdeler kan in dat geval een heel ander licht op de zaak laten schijnen. Ik ben purefishing dan ook duizendmaal dankbaar voor dit voorstel als bewijs van hun service!
Peter, Wilrijk, 26/09/2010

REAGEER

Gravatar
w.inkelier uit Volendam
.

Zoals ik al zei in je vorige topic. Als Leo het niet fixt dan draait de aarde niet meer. Die goser is goud waard voor elk bedrijf waar hij werkt....

  • 14 years and 7 months geleden
Gravatar
Peter
.

Inderdaad w.inkelier, ik herkende zijn naam meteen naar aanleiding van jouw schrijven maar had van hem geen mail adres. Hij heeft het inderdaad heel professioneel opgelost.

  • 14 years and 7 months geleden