Services
Services SHIMANO

Ik heb een tijdje geleden een gebruikte Twinpower 1000 F gekocht voor het verticalen .

Na een paar keer vissen was hij kapot wat nu?Op de Visma van de laatste keer bij SHIMANO langs geweest uit gelegd en de specialist die
mij te woord stond zij dat ik hem moest brengen bij een SHIMANO dealer dan zou het goed komen .

Dat heb ik gedaan na een weekje telefoon van de hengelsportzaak SHIMANO kan geen onderdelen meer leveren voor een molen die richting de tien jaar gaat .

Dat vond ik nog al apart Twinpower toch geen flut dingetje als je onderdelen moet hebben voor een oude ABU/Mitchel uit de jaren 60 of 70 dan is daar nog goed aan te komen?

Ik dacht ik probeer het nog een keer bij een andere hengelsportzaak Rien Rothfusz in Delft

Dat zo gedaan kreeg al snel een telefoontje geen onderdelen meer ik kon hem ophalen .Daar vertelde 1 van het personeel dat de heer Rothfusz hem toch zelf heeft kunnen maken

Dat vond ik pas services Sappho voor deze hengelsportwinkel hij heeft er voor wat mij zelf

betreft een klant er bij .

En Shimano ik heb er een hoop materiaal van het valt mij zwaar tegen dat jullie je producten uit een duurder segment al binnen tien jaar af schrijven

Groet, Leen
Leen, Reeuwijk, 01/07/2010

REAGEER

Gravatar
rene
.

Ik denk persoonlijk dat men bij shimano liever een nieuwe verkoopt.Dit euvel is echter geen alleen staand geval ,ikzelf heb een van de duurdere Abu molens gehad slip heeft nooit goed gewerkt molen was 2 jaar oud verschillende malen voor repair binnengeweest kreeg laatste keer voor antwoord geen onderdelen meer van.Trukje van shimano is eveneens herstelkosten van rond de 100 euro rekenen dus liever een nieuwe kopen.

  • 14 years and 10 months geleden
Gravatar
Ronny
.

  • 14 years and 10 months geleden
Gravatar
Rob
.

Ik zit al 1 jaar te wachten op een top van een aspire, eerst verkeerde top afgeleverd, daarna bestelling kwijt geraakt, en nu de smoes dat hij speciaal gemaakt moet worden. En dan zal hij er zijn zo rond Sinterklaas. Geen tegemoet koming niks nada noppes.
Wel mijn complimenten voor de dealer, die heeft er werkelijk alles aangedaan, en is mij wel tegemoet gekomen, en dat terwijl hij juist niet de fouten maker is.

  • 14 years and 10 months geleden
Gravatar
forelvisser
.

De totale service bij Shimano raakt steeds verder onder peil. Ook de winkeliers (velen onder hen in ieder geval) klagen steen en been over de service van Shimano naar de winkelier toe !!

  • 14 years and 10 months geleden
Gravatar
Bart.
.

Zelf heb ik het zelfde probleem.
Heb in het verleden een Stella 10000 gekocht.
De prijs was 1100.- gulden.
Nu moeten de slipplaatjes vervangen worden ( vilt ) Niet te krijgen.
Voor een merk ,die beweerd het beste te verkopen is dit toch niet te verkopen.
Kun je een nieuwe kopen voor ongeveer 800,- euro !!!!!!!!!!!!
Ik denk dat ik maar een Daiwa Saliga ga kopen.
Of meneer Shimano moet toch eens aan zijn trouwe klanten gaan denken.
Voor wat betrefd Hengelsport Rothfusz ,dat is al jaren een vertrouwd adres met prima servive.

  • about 14 years and 10 months geleden