SERVICE
Een vismaat van mij had 2 Penn Sargus 7000 een poosje terug gewonnen en viste er met volle tevredenheid mee tot de lak losliet en en oxidatie optrad,op de Visma l.l vertelde hij dit tegen John van Ahoy Hengelsport te Rotterdam, mag niet was zijn reactie geef je tel. nummer en je hoort meer van ons,dat gebeurde ook zeer snel mijn maat Theo Brouns werd inderdaad gebeld! lagen 2 fonkelnieuwe molens voor hem klaar ,heb ze voor hem opgehaald en de dag later afgegeven op de Hoekse Watersport, het leuke is hij werd Zaterdag nog 2e tijdens de Westlandcup met die 2 nieuwe super molens.Ahoy en Penn SUPER !!!! KLASSE zo hou je klanten.
Joop van Klaveren, Rotterdam, 18/04/2011

REAGEER

Gravatar
Otto
.

Penn is tegenwoordig ook Chinese troep, geen wonder dat de lak ervan afvalt.
Chinese molens worden gemaakt van slechte metalen, alles wordt in de gietpan geduwd, en gieten maar.
Kan er nog wel meer over vertellen maar dat mag helaas niet van mij bedrijf.

  • 14 years and 2 weeks geleden
Gravatar
marcel
.

jammer als dat zo zou zijn ( china),
ze hebben de shimano molens er al verknald .heb er zelf een aantal shimanomolens van gehad en wil er nooit meer een hebben..

  • 14 years and 2 weeks geleden
Gravatar
Jan
.

Tsja... Ik heb helaas wat mindere ervaringen. Even een onderdeeltje bestellen van m'n Mitchell molens die slechts 3,5 jaar oud zijn maar helaas: geen onderdelen meer beschikbaar, pech voor u meneer. Hetzelfde bedrijf...

Groeten,
Jan

  • 14 years and 2 weeks geleden
Gravatar
Jojo
.

Ik snap dit niet: iemand is tevreden over de service die hem geboden wordt en wil het met anderen delen, dan krijg je reacties welke er niet toe doen. Heers er alleen maar negativiteit op deze wereld?

  • 14 years and 2 weeks geleden
Gravatar
marcel
.

helaas, maar het is nu eenmaal de waarheid...

  • 14 years and 2 weeks geleden
Gravatar
Jan
.

Aangezien het soms alleen maar halleluja gloria is wat betreft pure fishing, geef ik even aan dat het soms ook anders gaat, op het botte af. Leuk dat je nu service krijgt op bijna nieuwe molens maar veel beter als je het ook krijgt na een paar jaar wanneer je het MOET geven. Want molens die binnen een jaartje al slecht worden, da's garantie. Als je na een paar jaar gebruik iets simpels als een kogellager wil vervangen en dan de mededeling krijgt dat je gewoon pech hebt...? Da's geen geode service.

Groeten,
Jan

  • 14 years and 2 weeks geleden
Gravatar
Patrick
.

Natuurlijk mag je best af en toe iemand een veer in zijn reet steken. Is helemaal niets mis mee.
Alleen wordt er vaak vergeten dat het gewoon 100% normaal is dat je goede service krijgt. Zoiets hoort normaal te zijn. Daarom is het natuurlijk best jammer dat iemand verbaasd is als hij ook daadwerkelijk goede service en garantie krijgt. Dat geeft natuurlijk weer te denken. Na al een 3-tal hengelsportzaken te hebben versleten omdat ik daar dus die service dus niet kreeg ben ik nu al weer jaren klant bij een hele fijne winkel en dat zal zo blijven als ik de topservice en garantie krijgt die ik nu krijg. Duidelijk mag zijn dat ik niet de enige ben die daar heel tevreden is aangezien ze pas weer flink uitgebreid zijn en van de 3 zaken waar ik afscheid van heb genomen, bestaan er inmiddels 2 niet meer. De derde draait wel prima maar richt zich inmiddels alleen op het (hele) goedkope assortiment.
Wat ik maar wil zeggen is dat winkels die het begrijpen gewoon altijd zullen overleven en een goede boterham kunnen verdienen.
Uiteraard is het wel belangrijk dat er in onze wateren genoeg vis blijft zitten zodat het ook zin heeft voor mensen om te gaan vissen. Dus hopelijk gaan ook de winkels inzien dat zij ook aan deze problematiek aandacht zullen moeten gaan besteden. Het zal mij benieuwen.

  • 14 years and 2 weeks geleden
Gravatar
Johan
.

Goed om te horen dat het zo opgelost word, toont wel dat ze er zelf ook niet trots op zijn dat het gebeurd. Even een reactie op de negatieve verhalen. Ik weet niet of jullie gezien hebben hoe groot het gamma is van Pure Fishing. Weet ook niet of jullie weten wat het kost om zulke onderdelen op vooraad te houden en hoeveel nieuwe modellen er elk jaar komen. Ikke ook niet maar kan me voorstellen dat hier gewoon teveel kosten in gaan zitten. Natuurlijk kunnen ze het wel aanleggen, maar ben je dan ook bereid om 10 euro voor een kogellager of een schroefje te betalen? Ik denk het niet denk dat het voor de meeste mensen ook nog eens geen geld mag kosten.

Denk ook dat de meeste fouten binnen een jaar aan het licht komen, daarna is het in mijn ogen slijtage. Zo vervang je je spullen ook nog eens wink wie wil er nou 3 jaar met dezelfde spullen vissen wink

  • 14 years and 2 weeks geleden
Gravatar
Frits
.

  • 14 years and 2 weeks geleden
Gravatar
Jan
.

@Johan, van een molen van dik 200 eurie's mag je toch verlangen dat ie wat langer dan een jaar of drie mee gaat? Ik zou graag een 10tje betalen voor het kogellagertje dat ik nodig ben, geen probleem.

O ja... van m'n shimano twimpower uit de FA serie had ik binnen een paar dagen een stelletje onderdelen beschikbaar via m'n hengelsportzaak. Molentje is inmiddels 6-7 jaar oud.

Van een gerenomeerd merk als Mitchell mag je hetzelfde verwachten.

Groeten,
Jan

  • 14 years and 2 weeks geleden
Gravatar
Johan
.

Ja mag je dat verwachten ik weet het niet, een auto begint na 3 jaar ook z'n problemen te krijgen, standaard op elektrische producten 1 jaar garantie soms 2 jaar. Waarom wordt dit niet in de hengelsport geaccepteerd?
Maar zoals jij zegt, jij hebt het er wel voor over 10 euro voor een kogellager, alleen dat ben jij, ik zou dat ook doen en misschien nog 100, maar het overgrote deel heeft dit niet. En ik denk toch dat een bedrijf als Pure Fishing het van het overgrote deel van de mensen moet hebben.

Wat betreft de Shimano Twinpower, deze molen is al jaren en jaren in productie, van binnen weinig veranderd alleen van buiten voornamelijk (spreek uit ervaring zelf veel molens gerepareerd) Hierdoor zal een bedrijf als Shimano veel onderdelen van teruggekomen molens opgebouwd hebben. Hierdoor zullen zij dus ook makkelijker onderdelen kunnen sturen.

Een ander punt denk ik, zal de instelling van de fabriek zijn. Maar dat is voor mij alleen maar giswerk..

  • 14 years and 2 weeks geleden
Gravatar
wim
.

inderdaad eigenaardig dat voor een gewone service dat hier op gejuicht moet onthaald worden!
en al gelijk de lak eraf,is dat dan kwaliteit?
koop een molen made in japan,kost iets meer ,maar meteen ook veel beter.
niet perfect dat dan weer niet,maar dat is dan ook niet te vinden.
ook aan daiwa saltiga heb ik naar de verdommenis weten draaien,dus alles gaat kapot of heeft een blauwe maandag model.
maar dit is gewoon verdoken reclame en eigenlijk de gewone manier van zakendoen.

  • 14 years and one week geleden