pluim voor ijsselsport
hallo medevissers
hier een woordje van service en dank aan frank en medewerkers van ijsselsport,heb over een paar weken een tweedehandsboot alumacraft magnum gekocht bij deze mensen boot werd prima afgeleverd zoals afgesproken,maar met het gaan vissen ondekten we dat er een paar kleine probleempjes waren,heb ik contact opgenomen met frank (ijsselsport)deze man heeft direct stappen ondernomen en een weekje later hebben ze de probleempjes opgelost door het bij ons ter plaatse te komen herstellen is ongeveer heen en terug 320 km rijden dat noem ik service daarom langs deze weg een dikke pluim voor deze mensen,alvast bedankt
fred, westmeerbeek, 27/11/2011

REAGEER

Gravatar
medevisser
.

vindt je dit abnormaal? is de normaalste zaak terwereld als je handel drijft , zou pas erg zijn indien dit niet het geval zou zijn,dus doe normaal en geen overdreven reclame, als ieder goedgeaard bedrijf in de hengelsport zou uit deze moeilijle tijden denkt te komen, dan staat het hier vol van soortgelijke verkapte reclame

  • 13 years and 5 months geleden
Gravatar
fred
.

medevisser,voor sommige mensen is alles normaal,volgens mij zou jij nog durven vragen of ze jou boot nog elke week zouden traileren is misschien ook normaal voor jou.maar ik heb geen zin om hier een conflict uit te krijgen of reclame te maken maar wat goed is is goed en dat mag gezegd worden

  • 13 years and 5 months geleden
Gravatar
Johan
.


Weinig leveranciers rijden 320 klm om iets te herstellen. Meestal mag je al blij zijn dat je langs mag komen, dus het ritje zelf mag maken.

  • 13 years and 5 months geleden
Gravatar
Jacob
.

Beetje overdreven reaktie Medevisser.
Kijk, dat ze het euvel horen te repareren geef ik je groot gelijk in en valt gewoon onder garantie/service.
Echter, dat een leverancier maar liefst 320 km zelf naar een klant toe rijdt vind ik persoonlijk niet onder normale service vallen en verdient gewoon een heel dikke pluim! Ja, ook in tijden van recessie vind ik dit uizonderlijk.

Dan heb je echt hart voor je zaak en sta je er voor je klanten en dat mag best verteld worden vind ik...

  • 13 years and 5 months geleden
Gravatar
Medevisser
.

't zal ook nodig zijn, ze vallen bijna allemaal om ,

  • 13 years and 5 months geleden