Lowrance
Zijn de nieuwe Lowrance HDS viszoeker gps toestellen in Amerika hetzelfde of bij ons.
Mark, onbekend, 24/06/2009

REAGEER

Gravatar
klaas
.

nee

  • 14 years and 10 months geleden
Gravatar
Peter
.

Ja, in het verleden waren er hier enkele berichten dat dit niet het geval zou zijn maar dat was stemmingmakerij van lokale dealers. Ik heb de vraag rechstreeks aan Lowrance gesteld en de Amerikaanse toestellen kunnen nog steeds hier gebruikt worden dus volgens het metrisch stelsel en mer Nederlands menu).

  • 14 years and 10 months geleden
Gravatar
van den berg
.

de kans is dat de diepte enkel in FT kan worden aangegeven

  • 14 years and 10 months geleden
Gravatar
Marc
.

Er wordt op de site van Lowrance duidelijk aangegeven dat ze Non Americas en Americas teostellen hebben, het verschil zit hem in de achtergrond kaart. Ik zou dit soort teostellen ook niet uit de VS halen ivm met de kinderziektes. Heb zelf de HDS 10 en HDS 5 uit NL ben al twee problemen tegengekomen en de NL dealers zullen je dan ook niet helpen als je problemen heb.
De update die bij Lowrance staat voor de HDS teostellen zijn ook specifiek voor de Europeesche toestellen en voor de Americaanse toestellen.

  • 14 years and 10 months geleden
Gravatar
Luc
.

Marc, kan je wat specifieker zijn betreffende de kinderziekten in de nieuwe HDS toestellen? bedankt

  • 14 years and 10 months geleden
Gravatar
Peter
.

Er is idd. een verschil in de achtergrond kaart (Deze van de US bevatten meer detail), maar laat je daar niet door leiden, je hebt zowiezo een gedetailleerd kaartje nodig van Lowrance of Navionics, de standaardkaart zelf is toch niet bruikbaar. Als er een probleem (kinderziekten) opduikt dan zal dit probleem zowel in de US als EU toestellen bestaan en in beide SW updates opgelost worden. Je moet natuurlijk wel de upgrade van jouw type toestel downloaden om problemen te vermijden.

  • 14 years and 10 months geleden
Gravatar
Marc Zitvast
.

Er ging het en en andere fout bij de update op de HDS 10 en bij het netwerken van de twee toestellen werkte er ook iets niet goed. Maar met goede ondersteuning van Marco( EVIN) is het opgelost

  • 14 years and 10 months geleden
Gravatar
Marc
.

Oh ja vergeten te melden voor de rest echt super fijn toestel vooral de menu's veel overzichtelijker en super mooi beeld van de sonar.

  • 14 years and 10 months geleden
Gravatar
Luc
.

Marc,
Wat vind je dan de meerwaarde om de toestellen hier te kopen ipv de VS? De toestellen zijn hier toch veel te duur?

  • 14 years and 10 months geleden
Gravatar
Dennis
.

Meerwaarde is de garantie.
Garantie moet je verhalen bij de verkoper in Amerika. Verzendkosten zijn voor jou, zowel heen als terug.
Daarbij komt nog de tijd dat je je toestel een tijd kwijt bent omdat het natuurlijk allemaal langer duurt.

Durf je de gok wel te nemen dan bespaar je een hoop geld en heb je naar alle waarschijnlijkheid een top dieptemeter.

Maar als....

  • 14 years and 10 months geleden
Gravatar
MDSI
.

Mijne heren, het is zo dat de toestellen hier duurder zijn als in de VS, het is echter een feit wat Marc ook zegt dat je hier garantie hebt.Als je een toestel in Amerika koopt, moet je zelf je garantie regelen, ook wij krijgen dat niet vergoed, en dus zitten er altijd risico's aan vast. Zo updaten wij ook alle toestellen die bij ons de deur uit gaan zodat de klant altijd de nieuwste software heeft en altijd met plezier kan werken met het toestel, ook de after sales hopen we altijd goed te doen door altijd bereikbaar te zijn, ook voor lastige vragen. Als er een toestel defect is en het valt onder garantie dan zullen we dat ook direct omruilen. Ieder is sowieso vrij om te kopen waar hij wil en als dat in de VS is dan is dat de eigen keuze van het individu

groet

MDSI

  • 14 years and 10 months geleden
Gravatar
hans Leijtens
.

hallo Marc
ben zelf in het bezit van een HDS 5
doe deze weg omdat ik het scherm te klein vind en over wil stappen naar een 7
maar op dit moment is deze bij Marco van EVIN om de laaste nieuwe software er op te zetten
dit is het voordeel van in Nederland kopen in een paar dagen alles geregeld en een leen toestel erbij zodat ik toch kan gaan vissen voor de prijs van 0 euro
mocht je interesse hebben in deze HDS 5 bel of mail mij dan maar mijn nummer is 0653255325 of .(JavaScript must be enabled to view this email address)
met de vriendelijke visgroeten
hans Leijtens

  • 14 years and 10 months geleden
Gravatar
Piet
.

Over de service die we krijgen op de in nederland aangeschafte visfinders/gps toestellen kunnen we naar mijn mening weinig slechts zeggen.De mannen van evin en MDSI doen er alles aan om het aanschaffen in nederland een stukje meerwaarde te geven. Ik vind het alleen kl..... om het apparaat op te sturen, het moet toch ook mogelijk zijn om zelf de laatste software op het apparaat te krijgen of is dit soms hokus pokus. Het kan toch niet lastiger zijn als een liedje downloaden en instaleren of vergis ik me hier in.

  • 14 years and 10 months geleden
Gravatar
Danny Geysen
.

Aan Piet

Je kan zelf de nieuwste software makkellijk installeren als het toestel beschikt over een kaartslot (zoals bv. LMS, LCX etc... Je kan de nieuwste versie dan downloaden van Lowrance.com op een blanco SD/MMC-kaartje. Als je dat kaartje in het toestel steekt, begint de update automatisch. Maar als het misgaat, moet je het ook weer zelf verhelpen. Terwijl als je het bij een dealer laat doen, moet hij er zorg voor dragen dat alles netjes werkt. Toch ook weer een geruststelling.

  • 14 years and 10 months geleden