bedankt technautic
op de visma via EVIN bij Technautic
een humminbird 898 combo gekocht
incl gratis nav kaart
en daar zat het probleem deze werkte niet
contact gehad met Technautic
deze hadden mijn probleem binnen week opgelost
doormiddel van een update die ze uit Amerika hebben gehaald
via een sd kaart die ik thuis gestuurd kreeg
met een nederlanse handleiding
en natuurlijk zonder kosten
vooral Reinier heeft mij raad en daad bij gestaan
voor een Importeur die zo kort op de markt is alle hulden
met de vriendelijke visgroeten
hans Leijtens
een humminbird 898 combo gekocht
incl gratis nav kaart
en daar zat het probleem deze werkte niet
contact gehad met Technautic
deze hadden mijn probleem binnen week opgelost
doormiddel van een update die ze uit Amerika hebben gehaald
via een sd kaart die ik thuis gestuurd kreeg
met een nederlanse handleiding
en natuurlijk zonder kosten
vooral Reinier heeft mij raad en daad bij gestaan
voor een Importeur die zo kort op de markt is alle hulden
met de vriendelijke visgroeten
hans Leijtens
Fijn voor je Hans ! Maar wel vermoeiend dit soort "veren in de reet". laten we wel wezen; Het is natuurlijk niet meer dan normaal dat je ergens een hele goede service krijgt. Ik denk dat het meer in ieder zijn belang is als we hier gaan melden bij welke firma's de service helemaal ruk is. Echter ben ik bang dat dit soort berichten dan weer niet op de site komen ivm het commerciele karakter hierachter. Maar nogmaals; Ik kan dus helemaal niks met dit soort berichten. Ik ken de persoon niet die erachter zit en verder sterft het ook nog eens van de mensen die gesponsord worden dus die zijn ook niet geheel onpartijdig om het maar voorzichtig uit te drukken.
kan ik alleen maar beamen,en zeker wat bovevermelde nieuw importeur betreft, verkopen kan iedereen, echter herstellen ???
fischfinder en electromotoren is wel iets anders dan chemische toiletten in jachten plaatsen !
ik zou zeggen , schoenmaker blijf bij je leest !
wat een zielig ge***
die man is tevteden n wil dat laten blijken ,altijd goed voor anderen om te horen dat de service ergens voor elkaar is