Aftersales Daiwa Cormoran

Waarom moet het maanden duren voordat een besteld onderdeel wordt geleverd.

Even voor de duidelijkheid, ik heb in april bij Wout van Leeuwen een lijnrol setje besteld voor mijn Saltiga 3500 Game. De winkelier heeft meerdere malen telefonisch contact met Daiwa gehad maar heb tot op heden nog niets gehoord. Ben inmiddels al voorzien door zelf in Japan de onderdelen te bestellen, die ik binnen twee weken na bestellen ontving.

Ik stel deze vraag bewust op TotalFishing om dat Daiwa NL hier sneller reageert dan op telefonisch contact met een winkelier (zie topic verderop in vraag en aanbod) en ik ook niet de enige ben die deze problemen ondervind.


Peter, onbekend, 26/09/2015

REAGEER

Gravatar
Teun
.

Als jij denkt hier een reactie te krijgen van Daiwa Nederland dan denk ik dat het eerder sneeuwt in juli. succes....

  • 9 years and 7 months geleden
Gravatar
William
.Zeeland

Peter, als ik je een advies mag geven, bel eens naar Hengelsport van der Poel in Yerseke.
Hun monteur heeft van verschillende modellen molens lijnrol sets op voorraad liggen.
Ik weet niet of hij het van jou molen heeft maar zo niet kan hij je allicht verder helpen.

Groet William

  • 9 years and 7 months geleden
Gravatar
Peter
.

William, zal ik zeker doen de volgende keer.

Teun ik begrijp je reactie en je hebt nog gelijk ook, ze gaan hier echt niet reageren (arrogantie van de macht). Ze lezen wel mee zoals je bij het andere topic zie.
Wie er ook mee lezen zijn potentiële kopers, en die maken mischien nu een afweging of ze wel een Daiwa moeten gaan kopen.

Ik geef je nog een voorbeeld van twee jaar terug. Het lijnclipje van mijn Saltiga game was afgebroken. Naar de winkelier gebracht voor reparatie, en na negen weken kon ik de molen ophalen. Wat schertst mijn verbazing er was niets gerepareerd! De winkelier vertelde dat er geen losse lijnclips te koop waren, en adviseerde om een nieuwe spoel te kopen a 115 euro. Dus voor een plastic lijnclipje van pak'em beet 3 euro moet ik een hele nieuwe spoel kopen.
Dat zat mij toch niet lekker dus ik een mailtje Naar Daiwa Cormoran Duitsland gestuurd met de vraag hoe dat nu zat, ik moet het antwoord nog krijgen!

Er moet gewoon iets veranderen bij de service van Daiwa willen ze dat ik in de toekomst nog een Daiwa koop....

  • 9 years and 7 months geleden
Gravatar
Bouma
.

Je geeft het antwoord zelf al. Waarom koop je dan nog artikelen van bovengenoemde merken? Op een beurs heb ik eens staan praten met een gast uit Friesland. Deze vertegenwoordiger had meer belangstelling voor mijn visgebieden, dan voor mijn klacht. Elke firma heeft voor en nadelen, koop bij de firma die het best bij je past. Ik koop geen daiwa meer, misschien moet jij dat dan ook maar doen.

  • 9 years and 7 months geleden
Gravatar
Gideon
.

Ik heb ook slechte ervaringen met de after sales service van diawa.
Als je iets van ze wilt kopen zijn ze je beste vrienden maar als er een klacht behandeld moet worden geven ze niet thuis.

  • 9 years and 7 months geleden
Gravatar
patrick
.

Ze hebben goede spullen maar inderdaad; als je service of reparatie nodig hebt dan kun je de #@###&*! krijgen van Daiwa. Ik ben ook al overgestapt.

  • 9 years and 7 months geleden