service!!
Hallo' Ik heb een probleem met mijn hummingbird. Weet er iemand hoe ik iemand van technautic te pakken kan krijgen?? Want op de mail's komt er geen respons. verkopen,verkopen, verkopen ja. Maar de service is net zo belangrijk. Toch? gr
075-6474545 of
http://www.technautic.nl
heeft u de visvinder ook per mail gekocht dan, dat is toch raar. De service is daar prima hoor en weet zeker dat ze je willen helpen.
zeer herkenbaar fenomeen, die nieuwe importeur snapt totaal niet waar het over gaat gaat, de aangestelde field testers nog minder , jammer maar helaas, vorige kleinschaligere bedrijf kon wel een gedegen service na verkoop voorleggen, waar is de tijd, ik heb intussen beslists terug over te stappen naar Louwrance.
ha Tom, jammer dat je weer terg naar af gaat gaat hihihi. Maar daar zal jij je reden wel voor hebben, o ja misschien is lowrance kleinschaliger of field testers die het wel snappen nee hoor alle gekheid op een stokkie, ik ben er prima behandeld.
hallo Kris
de persson die alles weet over humminbird was de afgelopen 3 weken met vakantie mij hebben ze beloofd dat deze week alle mails beantwoord gaan worden
ik begrijp je frustatie hier over ik zelf had ook zo iets van stuur een mail terug dat het 3 weken gaat duren voor je antwoord krijgt maar dit zie als als een leer proces
verder ben ik erg tevreden over mijn hulp was de eerste die een humminbird bij technautic kocht
ik ben er dan ook van overtuigd dat ook jouw probleem opgelost gaat worden
veel succes
met de vriendelijke visgroeten
hans leijtens
He Tom,
heb jij het moeilijk in het leven?
mijn ervaring is toch heel wat anders met die mensen en de fieldtesters!
voel ik een beetje...?