Bellyboat
Goeiemiddagggg,
Ik heb een bellyboat gekocht met fishfinder enzv. Alleen 0 ervaring in het vissen daarin en klein beetje ervaring in het vissen op snoekbaars en snoek
Graag zou ik ook op baars willen vissen.
Iemand in omgeving Flevoland die gezellig een dagje wil komen vissen in de bellyboat? Met of zonder ervaring?
Wilco, .(JavaScript must be enabled to view this email address), Emmeloord , 31/05/2026

REAGEER

Gravatar
Wesley
.Niftrik

Neem eens contact op met Edwin Roethof op Facebook.
Hij is zeer actief als bellyboatvisser in Lelystad.

  • one week and one day geleden
Gravatar
Ivar (roofvissen)
.

Hoi Wilco,

Hier ook een Bellyboat in de garage, doe graag aan roofvissen maar de boot ligt al een tijdje te verstoffen. Wil dit komend seizoen gaan oppakken. Hier in omgeving Utrecht. Laat maar weten of dat wat is, wil graag starten op de maarssenveenseplassen. Maar sta open voor suggesties 1 uur rijden vanaf hier.

  • about 5 days and 15 hours geleden
Gravatar
Wilco
.

Doe mij even een berichtje! 0623643255

  • about 2 days and 23 hours geleden