Service van de bovenste plank
Een hengelsportzaak als voorbeeld voor de andere collega,s.




Heb zelf een molen via Wout van Leeuwen besteld via het internet. Dit nadat ik eerst telefonisch contact heb gehad met hun. Direct nadat ik de molen in mijn bezit had moest en zou ik er mee vissen natuurlijk. Een drama waar ik gauw flauw van was. Hierna de firma van Leeuwen gebeld die me heel vriendelijk en goed te woord hebben gestaan. In overleg de molen opgestuurd naar de firma Wout van Leeuwen die hem dan weer doorsturen naar de fabriekant. Na ruim een week kreeg ik de molen terug en hoopte dat deze in orde zou zijn, maar niets was minder waar. Het probleem was nog net zo en dus weer gebeld met van Leeuwen die met net zo vriendelijk te woord stonden als deeerste keer. Hier hebben we overlegd dat ik weer de molen opzou sturen en dat het allemaaal in orde kwam. Na ruim een week was de molen weer retour en dus weer vissen. De molen draait naar alle verwachtingen zo het hoort en dus goed. Maar er zat meer in de doos van de molen. Mijn verzendkosten ruim overtreden zaten er bij gevoegd ook in. Dit is service zo men mag verwachten. Veelal ontbreekt het bij de meeste zaken en is het om de inkomsten te doen. Nadat ik Wout van Leeuwen had bebeld en had bedankt, zei de verkoper, "Kijk wij zijn pas tevreden als de klant tevreden is".

Dat is het , hier is de klant nog koning. Hier zitten we om te springen en ik wil het wel uit schreeuwen we zitten te springen om meer van die dingen. Dat is de firma wout van Leeuwen en ik ben er vanaf nu klant !


K.Dijkhuis, .(JavaScript must be enabled to view this email address), Slochteren, 25/12/2017

REAGEER

Gravatar
Renee
.Venlo

Ja dat is geweldig als zo een winkel wat voor een winkel ook zoiets doet.
Ik kreeg bij de fish inn in Venlo te horen dat ze me helemaal niet nodig hadden als klant dat omdat ik vond dat ze niet echt goede service leverde ik heb 3 maanden staan wachten op een electromotor doe ze blijkbaar helemaal niet hadden.
Dit heeft nee eebmn visvakantie gekost en dan geef je er commentaar op en krijg je zoiets naar je oren.
Top wout van leeuwen

Gr renee

  • 6 years and 3 months geleden
Gravatar
Rob
.

De mannen van wout van leeuwen kan ik persoonlijk goed , En ik kan je zeggen of je nu een grote klant bent of je koopt zo nu en dan is wat ze staan voor goede uitleg over een product en dat is ook service grt Rob

  • 6 years and 3 months geleden
Gravatar
Rob
.

Had een vergelijkbare reactie bij fish inn als renee.

  • 6 years and 3 months geleden
Gravatar
Marcel
.

Heb een vergelijkbare situatie ook gehad bij Fauna H'sport. Daar is mijn molen na 2x terug te hebben genomen en kosteloos naar huis te zijn verzonden vervangen voor een geheel nieuwe exemplaar. Toen zelfs deze kapot ging na slechts een paar maanden kreeg ik de aanbieding een geheel ander exemplaar te nemen daar werd aangegeven dat mijn vertrouwen wel kwijt zou zijn in het product. Sindsdien daar ook vaste klant!

  • 6 years and 3 months geleden
Gravatar
wiek
.HELMOND

Vaak zijn veel verkopers van hengelsport zaken ingehuurde jongens die van toeten nog blazen weten wat materiaal betreft,ik heb sinds enkele jaren terug de firma Fauna ontdekt en daar!! zitten de echte cracks wat betreft zowel vis als materiaal kennis, ze nemen echt de tijd om alles uit te leggen en het aanbod is super voor elke beurs, ik ben nu 76 jaar en heb het wel allemaal bekeken wat er zo te doen is wat hengelsport betreft, maar bij deze firma kan ook ik nog wat leren wij hebben een grote familie met fervente vissers op allerlei gebied en die hebben deze winkel ontdekt ondanks de afstand van 80 km is het voor ons geen probleem om daar gaan te shoppen.gewoon super en gezellig.

  • 6 years and 2 months geleden